Mit jelent egy akció?

Ruhák, cipők és kiegészítők gyűjteménye akciókba rendezve.

Meddig tart egy akció?

Webshopunkban kétfajta akciót különböztetünk meg. Vannak időszakos és állandó akcióink. Az időszakos akciók néhány napig, legfeljebb 2 hétig tartanak, azt követően többé nem tudod megrendelni őket. Itt az akció időtartamát külön feltüntetjük.
Az állandó akciókban szereplő termékeket a készlet erejéig tudod a feltüntetett kedvezményes áron megvásárolni.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj INGYENES, de:

  • előre utalás és 20.000 forint alatti megrendelés esetén egy 690 forintos kezelési költség kerül felszámításra;
  • utánvét és 20.000 forint alatti megrendelés esetén egy 1290 forintos kezelési költség kerül felszámításra;
  • utánvét/előre utalás és 20.000 forint feletti megrendelés esetén nincs kezelési költség!

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Előre utalás: Webshopunk bankszámlájára történő Internetes banki átutalás. (Bankkártyás fizetésre egyenlőre még nincs lehetőség)
  • Utánvét: A futárszolgálat által a termék átvételekor történő készpénzes fizetés.

Ki szállítja és milyen időpontban a csomagot?

A megrendelések kézbesítését a DPD futárszolgálat végzi. A csomagokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) 9 és 17 óra között kézbesítik. A futárszolgálat alábbi elérhetőségein a szállítás időpontja tovább pontosítható.
DPD futárszolgálat elérhetőségei: telefonon: 06-1-501-6200, e-mail: dpd@dpd.hu

  • Áthúzott ár mit jelöl?
    Gyártók, márkaboltok által javasolt és alkalmazott eladási ár. Ez az az ár amennyiért a plázában tudod megvenni a terméket leárazás nélkül. Ezt az árat azért tüntetjük fel a termékek mellett, hogy tisztában legyél azzal, hogy mennyivel kedvezményesebben tudsz nálunk vásárolni.
  • A termék elfogyott, de szeretnék belőle vásárolni. Mit tegyek?
    Egyes termékekből van lehetőség utánrendelésre. Kérjük, jelezd ezt az igényedet ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén: info@roses.hu, Live chat, telefon
  • A termék pontos méretei: a kiválasztott termék mellett mérettáblázat található, melyben pontosítani tudod a méreteket. További kérdés esetén keresd ügyfélszolgálati munkatársainkat elérhetőségeink bármelyikén: info@roses.hu, Live chat, telefon
  • Megrendelés törlése:  megrendelést csak az info@roses.hu e-mail címre küldött e-mail útján tudod töröltetni a rendelési szám megjelölésével.
  • Külföldi címre történő szállítás: van rá lehetőség, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat: info@roses.hu, Live chat, telefon

 

Személyes adataid módosítása a Profilom menüpont alatt lehetséges.

- Adatkezelési és adatbiztonsági szabályzatunkat a következő linkre kattintva tekintheted meg: Hamarosan elérhető lesz.

Nem lett jó a méret, cserélni szeretném nagyobbra/kisebbre... Mit tegyek?

A sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 14 napon belül visszaküldheted cserére.
Kérjük jelezd ezt az igényedet ügyfélszolgálati kollégáinknak, elérhetőségeink bármelyikén: info@roses.hu, Live chat, telefon

Javasoljuk, hogy a rendelt terméket csak otthon a lakásban próbáld fel, nehogy a cserekor külső viselési nyomokat észleljünk a terméken. A Roses.hu joggal visszautasíthatja a csere elismerését a viselési nyomokat tartalmazó terméken, melyen nem észlelhető gyártási hiba.

Vissza tudom küldeni a megrendelt terméket?

A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetőséged van a vásárlástól írásban elállni, akár indoklás nélkül is az ÁSZF-ben foglaltak szerint. Ehhez kérjük, juttasd el hozzánk a csomagban található, kitöltött Visszaküldési nyomtatványt (melyet letölthetsz oldalunkról is ITT), eredeti számlát és a terméket eredeti, sértetlen csomagolásban, címkéivel, egyéb tartozékaival együtt. A termékek vételárát legkésőbb az elállást követő 14 napon belül banki utalással visszatérítjük, amint beérkezett a visszaküldött termék hozzánk. A kezelési költség nem képezi részét a vételárnak, így az nem kerül visszatérítésre. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket Te viseled, valamint az esetlegesen felmerülő, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat is köteles vagy megtéríteni. A hozzánk utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. Kérjük, hogy normál postai illetve futárszolgálat által kézbesített csomagként juttasd vissza csomagjaidat.

A további részletekért nézd meg az ÁSZF-et, illetve fordulj ügyfélszolgálatunkhoz. Köszönjük.

Milyen dokumentumra van szükségem, ha vissza akarok küldeni egy terméket?

Annak érdekében, hogy gyorsan fel tudjuk dolgozni a visszaküldött árut, kérjük, hogy a kiszállított csomagban megtalálható VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT (melyet letölthetsz oldalunkról is ITT) pontosan, olvashatóan töltsd ki és a visszaküldeni kívánt termékkel együtt küldd vissza az alábbi címre:

Roses Fashion
8900 Zalaegerszeg, Pf. 256

Hova küldjem vissza a megrendelt terméket?

Annak érdekében, hogy gyorsan fel tudjuk dolgozni a visszaküldött árut, kérjük, hogy a kiszállított csomagban megtalálható VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT (melyet letölthetsz oldalunkról is ITT) pontosan, olvashatóan töltsd ki és a visszaküldeni kívánt termékkel együtt küldd vissza az alábbi címre:

Roses Fashion
8900 Zalaegerszeg, Pf. 256

Mit tegyek, ha nem a megrendelt terméket kaptam vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritkán, de megtörténhet, hogy megrendelésedből hiányzik valamelyik termék, esetleg hibás terméket kaptál. Ezt kérjük jelezd ügyfélszolgálati kollégáinknak, elérhetőségeink bármelyikén:info@roses.hu, Live chat, telefon